lördag 12 december 2009



Oj vad tiden springer iväg.Jag ska ta nya bilder på kissarna .Dottern är hemma från sin rysslands resa, så nu har jag tillgång till kameran. Hon kom hem onsdag kväll , tor morgon åkte vi upp till f 21 luleå, där hon genom gick mönstring själv åkte jag till Luleå för julklapps shopping. 7 tim, fy vad jag hade ont i bena.

Fredag så skötte jag min lillasysters dotter på em.Hon är en riktig liten solstråle! Sitter på baken och skuttar fram.Gossen var på "dagge" så honom hann jag bara träffa en kort stund. Dennna lilla kille har talets gåva ,helt maka lös liten surr pinne, han har komentarer som kan få en att leee :) super söt med sina röda fina glasögon , som han sa till mig :dom har jag fått så att jag ska se bättre.( Han e 3år).Så då fattade jag varför han fått glas ögon ;))

Idag har jag varit på stan på en fika med "kurs" flickorna riktigt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar