fredag 27 augusti 2010

TJO HO full fart mot helg!
Idag har jag riktigt fått "ranta" . Syster kom och hämtade upp mig för att jag skulle köra de till flyget .De ska och tävlings segla med farbror i stockholm.Såååå kul! hoppas de får fint lagom blåsi segel väder! Jag "passade" på att ta en liten sväng om blomsterlandet i luleå där jag shoppade lite..
Åkte sen ut till flygbasen för att hämta hem dottern på permis. Åkte till bersika för att byta bil, soo far so good. När jag skulle tanka deras "pang" bil gick inte tank locket upp...hmm ringde syster 2 frågade , då säger hon att man ska bryta i locket pilla upp. jag bröt med is skrapan ooooo pjovs då går locket av sååååå, jäla typiskt jag som alltid är så rädd om andras grejer när jag lånar något.
Plastik fantastic.... jag får väl köpa ett nytt....attans så förargeligt. Tror ni att jag kom i håg koden till ok kortet när jag väl skulle tanka nänä inte det! (vi tankar i vanliga fall på shell) Så det vart kontant, jästans rackel. Men sen åkte jag in till stan , för att vänta på dottern medans hon skulle några ärenden.Jag hittade 5 tröjor 4 på rea 50:-/st riktigt fina..+ en massa annat oxå.... Trevlig helg pösssss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar