måndag 16 november 2009

Måndag jag åkte till bibloteket i stan återlämnade 2 böcker,lånade 3 nya . Stick och virk böker denna gång som inspirations källor samt instruktion.
Efter det fika på stan med min svägerska och gullungen (som sov så sött i vagnen)
Med macka i magen fortsatte vi vårt strosande på stan.
Köpte bullformar a`la jul . Röda med hjärtan.
Ett kors och smal silver siden tråd till ljus dekoration.
Ett garn nystan i bomull ,ska sticka en disktrasa haha.
Dvs inget som jag hade inplanerat....
Men det var trevligt.

1 kommentar:

  1. Jo,det var trevligt ända till vi kom till parkeringen och hittade P-böter! Jag for till OK och köpte en P-skiva på vägen hem! Nu får det vara fördigbötat för min del, det var säkert min fjärde P-bot. I en stad med gratis parkering...

    SvaraRadera