tisdag 10 november 2009


NUUU !!!

Jag har varit sjuk, då finns det inte så mycket skriva om.

Ihelgen har det varit riktigt trevligt.Syster från stockholm har varit hem på en weekend visit.

Fredagen bjöds det på middag och tårta (hon har nyligen fyllt år)Jätte gott!

Lördagen då fika vi på stan , och efter lite övertalning fick vi köpa en present.

Hoho det blev minsann inget märkvärdigt-två t-shirts.

Kvällen tillbringade jag framför tv-n.Känner mig lite trött ännu.Hostar fortfarande som en lungsjuk.

Söndag kom syrrorna hit en sväng med barna för att kolla in mina söta kissar.

DVS jag fick träffa dom tre dar i sträck! KUL !

Sen på aftonsidan åkte vi till hxg hälsa på svärfar.Köpte med oss en tårta för att fira farsdag.

Jag hämtade även min farmor som oxå bor på samma boende. Någon vidare konversation blev det inte dom hör sååå dåligt båda två, men glada över att se oss blev dom.

1 kommentar:

  1. Är jag hemma i tre veckor hinner vi kanske ses EN gång. Är jag hemma tre dagar... tre gånger. :-) Måste åka hem fler korthelger tror jag. Bamsekramar från Stockholm!

    SvaraRadera