fredag 15 januari 2010

PAPPERS KASSAR !!!!
Igår åkte vi till stora koperativa butiken istan. Lantisar som vi är så var det naturligtvis stor handling. Två stora pappers kassar in i kundvagnen + två plast. Shop express piiiip piip. Ingen avstäminig so far so good. 1800 :- hulk, hulk oki...det räcker väl ett tag hehe....
Jag går krasst ut i kylan med min kundvagn fylld till bredden. Tryck klick öppnar luckan på bilen. tar i pappers påsens hantag försiktigt försiktigt, mmm detta går nog... en meter till bilen ....mitt emellan kundvagnen o bilen då ritch varor över allt!!!!! hela coop parkeringen kändes det som. ÄGGEN!!!! blod pudding mitt i farleden. Då kommer min make och säger : Går det bra för ditt lag.
(var har jag ägg kartongen......)Köp inte pappers kassar . kram och trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Åh Attans! Tur att ni var två som kunde hjälpas åt att packa in allt. Papperskassar är frustrerande för de rymmer mycket mer än vad de håller för....

    SvaraRadera