tisdag 20 oktober 2009

TJO o hej .Gossen praktiserar på pireva i öjebyn. Det innebär att jag måste skjutsa och hämta-det är nackdelen när man bor på wichan.Buss trafiken är närmast obefintlig.Samt tidiga morgnar för tonårs pojken som är i djupaste dvala där kring 6 snåret. PUU jag får välta ur han ur sängen i princip för att sedan mötas av tonårstrots målbrotts muller.Själv är jag inte van kliva upp så tidigt heller så jag är väl en besvärlig tjatig morsa. Nåväl en vecka får man väl klara.
Idag så var jag på en butik i stan och köpte maken en ny vinter dress (han jobbar i västerbotten så han hinner aldrig dit när dom har öppet)Sedan sjutsade jag dottern på simhallen .Själv åkte jag på bibblan lånade 2 böker Den vita massaens dotter och resan tillbaka till den vita massajen. har läst den första boken Den vita massajen .Den var riktigt bra .
Sedan åkte jag på ett fik i öjebyn fika och läste lite medans jag inväntade klockan ,så jag kunde hämta sonen och dottern.Det var riktigt avkopplande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar