söndag 18 oktober 2009

WROMMM så var helgen passerad. Igår var vi på stan köpte lite prylar som sonen behöver till sitt projekt " shopper ". Han har fått en moppe shopper av svågern som behöver en del fix, bra att ha nått att pyssla på med under tråkiga höst månader.Sedan åkte vi till hortlaxgården där svärfar bor. Vi hade med oss kräm bullar och kaffe som vi "doppade".Tog sv -far i rullstol gick ut i det vackra vädret.Det var väldigt uppskattat. Vi har ofta dåligt samvete att vi besöker honom alldeles för sällan. Vi försöker åka dit en gång i veckan. Lilla stor flickan lånade bilen för att åka till happis ,med några polare. Tur att e 4 är saltad , var lite orolig över att det kunde vara halt. Jag är lite av en höns mamma men jag försöker att vara coool lugn men....nog smsade jag ..Hon är otroligt duktig och det vet jag , men jag vet också att hon är ganska orädd av sig. Lite kill aktig på någotvis alltså vad gäller bli körning. Eller så är jag hönsig ;) hihi. Kvällen avslutades av stearin ljus i mängder och filt samt tv mys.Idag har vi varit på prommis , gubben har krattat lönn löv i mängder, själv så tvättar jag och fixar en stek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar