lördag 13 februari 2010


Lördag!

Ut med hunden i det vackra vädret . I dag gick vi långa rundan. Hunden gick sååå ståtligt med svansen i luften rak i ryggen huvudet uppåt , riktigt vacker. Ovanligt för min Stina hon brukar kuta i väg med nosen i backen , sen tillbaka till mig i ett jiihuu glatt viftande på svansen men inte idag. Jo första delen av promenaden. Men sedan andra delen var hon väldigt ståtlig för att avsluta det hela med att fälla upp raggen och bli HÖG ikroppshållningen , då fattade jag nått är det .Jag sökte av omgivninngen , jodå färska älg spår , det formligen rök i snönnnn..Turen var på min sida.....jag var på rätt sida av vilt stängslet ha....puh.

Avslutade promenaden ute ,sittandes på sparken med en kopp kaffe, mums.

Nu hade gubben kommit igång, vi tog en tur med skotrarna en paus med fika hos moster K för att sedan köra vidare hemåt.

Fixa go mat file o gratäng , pepparsås , mums, rap,lat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar